singeltjej.blogg.se

Är du över 18?

Ett skönt ligg

Kategori: Allmänt

Det bästa ligget någonsin var en kväll då jag var ute på krogen. Jag har inte svårt att träffa män och jag har verkligen inga problem med att få ligga heller. Nu brukar i och för sig inte killar vara så svåra att övertala heller men det finns mycket man kan göra för att få till det.
 
Just denna kväll ville jag verkligen bli på satt ordentligt så jag har ett par strumpbyxor som är öppna i grenen så om man tar av trosorna så kan man bli på satt utan att behöva ta av sig dem = man kan göra det lite diskret. Med dessa på och en kjol gick vi ut på en krog här i sthlm. Efter några glas vin så blir jag alltid mycket kåtare än vad jag brukar vara och när jag stod vid bardisken kände jag en hand på rumpan. Visst skulle det vara skönt att bara få känna en kuk utan att behöva vända sig om men jag ville verkligen se vem denna var. Han såg ganska trevlig ut så jag bestämde mig för att leka lite med honom. Jag ville se hur långt han var beredd på att gå, hur länge jag kunde trigga honom samt givetvis hur långt han var beredd på att gå för att få mig att komma på plats. Det finns bara en fördel med alla vrår som finns på nattklubbarna och det är för att kunna smita iväg och knulla till basen som kommer ut ur högtalarna. Men denna man var beredd på allt, han drog in mig på toa och slickade mig och fingerpullade mig tills jag kom och när jag var väldigt blöt så trängde han in i mig och knullade mig ganska hårt. Jag kom två gånger med honom på denna klubb. Sedan skickade vi blickar till varandra hela kvällen och jag fick hans nummer........ Jag har inte ringt honom sedan dess Blogg Topplista
 

Kommentarer

  • Pär säger:

    Vart brukar du gå ut?

    2012-08-21 | 21:55:34

Kommentera inlägget här: