singeltjej.blogg.se

Är du över 18?

Snart

Kategori: Allmänt

Om några timmar kommer jag att få träffa honom. Jag har ingen aning om vart det kommer att leda till. På ett sätt så skulle det vara skönt att bara ha en sexuell relation och veta vart man har honom. Men jag kan verkligen se mig i ett hus med en man som jag älskar och en massa barn. Jag vill ha kakan och smaka på den. Men min skeptiska sida om att den perfekta mannen inte finns, finns där hos mig. Jag vet att jag har mycket kärlek att ge och jag vet att jag har träffat på många män som bara vill ha sex och sedan går vidare... jag kan inte ha sex med vem som helst hur som helst. Det måste finnas något där och det värsta med denna man är att han har tagit fram sidor hos mig som jag inte visste att jag hade......Det är lite skärmande men ändå härligt....jag blir knäpp ju mer jag tänker på det. Jag får se vad som händer i kväll så får ni veta lite mer. Blogg Topplista

Kommentarer


Kommentera inlägget här: