singeltjej.blogg.se

Är du över 18?

Vi gjorde det

Kategori: Allmänt

Vi gick in i en skog och han började ta tag om min rumpa :) det räckte för att få igång mig. Vi gick in i skogen och fann en stor sten som vi gick bakom. Han tog tag mellan mina benen och började smeka mig, jag vet att han ville slicka mig men det kom lite regn så marken var blöt. Vi skulle ha haft med oss en filt. Jag knäppte upp hans byxor och började suga av honom. Jag stod med ryggen mot trädet och han tryckte in sig i mig. Det var så skönt. Då kändes det att det var ett tag sedan jag fick kuk. Men sedan vända han mig om så han tog mig bak ifrån mot trädet istället. Han ville komma in djupare och hårdare.
Det var skit skönt!
Jag vet inte om vi kommer att ses igen, men jag hoppas det. Det skulle vara skönt att träffa en man när man är super kåt som man bara kan ringa till. Inga förpliktelser. Vi har haft väldigt bra telefonsex och vi har talat om vad vi vill ha och båda är med på det. Vad skönt det skulle vara att ha en man som är villig att prova på nya saker och tycker om att bygga upp en spänning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: