singeltjej.blogg.se

Är du över 18?

Vågat?!?!

Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag något som jag aldrig någonsin har gjort tidigare. Jag vet inte alls vad som fick mig att göra det men jag gjorde det. Det ringde en man på linjen och jag låg och läste min nya bok som är SÅ bra och jag berättade för honom att jag låg och läste den. Då började han berätta om vad han hade gjort och berättade om 2 ställen i stan man kan besöka om man ville se mer.

Jag tog hans kontakt uppgifter och han ska visa mig mer :)

Kommentarer

  • s.j. säger:

    Jaaa men hallå...
    Se mer av vadå ? ;)

    Svar: om hur det är i den undergivna världen :)
    Lina

    2012-10-09 | 18:53:07
  • s.j. säger:

    Ok, klart att i den övergivna världen är de ju inget spännande att vara så... go for it baby

    Svar: eller hur :)
    Lina

    2012-10-11 | 23:03:16
  • singeltjejen säger:

    ju mer man läser om det så ju mer vill jag ta del av den världen

    2012-10-13 | 19:22:35

Kommentera inlägget här: