singeltjej.blogg.se

Är du över 18?

Flörta på tåget

Kategori: Allmänt

Igår kom det på en man på tåget på vägen hem. Han såg helt ok ut förutom ringen han hade på vänster hand. Våra blickar möttes när han klev på och genast började jag tänka på 6. Undrar hur han skulle vara i sängen? Han tittade på mig igen men då fegade jag ur och titta bort, men blickarna möttes igen när han klev av. Varför är jag så feg? Jag uppmanar er alla att våga flörta mer på tåget. Nu i efterhand var det ju skit roligt och det är alltid trevligt med en liten flört nu i höst mörkret

Kommentarer

  • Snickarn säger:

    Visst är det en härlig känsla att flörta och bygga upp en spänning, men då får man ju inte fega ur... ;)

    Svar: nä jag vet men jag måste öva lite mer :=)
    Lina

    2012-09-26 | 08:36:58

Kommentera inlägget här: