singeltjej.blogg.se

Är du över 18?

Jag vill också

Kategori: Allmänt

Min pojkvänn har en egen lägenhet där jag mer eller mindre bor. Han har en stor tvåa med ett stort sovrum och en stor säng. En av alla nätter jag stannade över natten hände det en trevlig sak!

Min pojkvänn, David, var ute med några kompisar och festade medans jag stannade hemma och bara tog det lugnt. Tog mig ett bubbelbad och rakade mina ben och under armarna. Funderade på om jag skulle raka mig mellan benen också, har annars en ganska stor buske där nere. Bestämde mig för att det kunde vara roligt att pröva nått nytt. Tog lite raklödder och gjorde min förra len och fin. Fortsatte mitt bad med nytt och fräscht vatten och med en ansiktsmask på.

Efter badet blev jag nyfiken på hur min fitta såg ut nu när den var naken från hår och kändes så len. Tog en spegel med mig från badrummet och gick in till sovrummet och la mig i sängen. Riktade in spegeln så att jag såg mitt nu nakna och enligt mig själv snygga underliv. Blev lite småkåt av att se mig själv så blottad. Tänkte att jag skulle retas lite med David, tog fram min mobil. Särade på blygläpparna med ena handen och fotade med den andra. Tyckte dock att det såg ut som de flästa nakenbilderna han brukar få av mig så jag raderade bilden. Gick in i köket och hälde upp ett glas vin och tog stora klunkar tills allt vin var slut. Fyllde på glaset och gick in i sovrummet igen. Tog fram min rosa stora vänn från nattduksbordet och hede på vibratorn. Slickade lite på ollonet och masserade sedan mina bröstvårtor tills de var alldeles styva! Var ganska låt vid de här laget och väldigt våt. Förde dildon upp och ner i min skåra, stannade lite extra länge vid klittan innan jag snabbt tryckte in dildon hårt och till botten av min fitta på bara någon sekund. Stönade högt vid min egna behandling och jag ville bara ha mer!! Tog nu fram mobilen och tog ett kort jag blev nöjd med som jag skickade iväg till David. " Skynda dig hem, vill ha dig!!"

När jag lekt mig själv till orgasm flera gånger somnar jag med dildon avslagen från vibrationer i fittan. Vaknar av att vibrationerna sätts på igen och att någon suger in min högra bröstvårta i munnen. Fortsätter att blunda och bara njuter av behandlingen mina bröst får. Sugningen har övergått till smått nafsande och jag stönar högt. Dildon i min redan svullna fitta gör undervärk! Känner hur det börjar ila till i underlivet och jag stönnar högre och högre. Spänner mig i en båge när orgasmen tar över min kropp och jag känner mig alldeles varm och fortfarande väldigt kåt!.Blir väldigt förvånad när en hand tar ut dildon ur fittan medans två händer fortfarande är vid mina bröst och utför magi. Blir lite rädd och öppnar ögonen och försöker resa mig upp. Ser då att det är David som suger på mina bröst, han tar tag i mina händer och trycker mig ner i sängen igen.
- Ligg nu bara ner och njut! Säger han åt mig och börjar sedan kyssa mig, först försiktigt och mjukt fö att sedan gå över till lite hårdare tag som han vet att jag gillar.

Medans våra tungor leker skönt med varandra känner jag åter igen ett annat par händer mot min kropp. De särar på mina blygläppar och jag känner en puss på min klitta. Stönar högt till av både förvåning och njutning. Tungan går på upptäcksfärd i min fitta tills den kommer till mitt hål som personen kör ner sin tunga i. Är så kåt att jag känner hur min fittsaft rinner ner över min anal. Tungan följer och slickar upp fittsaften, slickar runt min trånga öppning. Jag börjar känna hur ett par fingrar tränger in i min fitta samtidigt som tungspettsen tränger in i min anal. Tungan byts snabbt ut mot ett finger, som snabbt blir två. Det spänner och gör ont, smärtan dempas av fingrarna som pullar min fitta. David lägger sig ner vid min sida så att jag kan se hans långa och grova kuk i full storlek. Han hjälper mig upp på honom så att jag gränslar hans kuk. Han för den mot min öppning och jag börjar sakta sänka mig ner över honom. Stönar hela vägen ner, känner hur ilningarna kommer krypandes i fittan och när Davids kuk är helt inne kommer jag i en kraftig orgasm. Stönar och skakar så att jag faller ner på Davids bröst. Han håller om mig samtidigt som han börjat röra sin kuk in och ut ur mig. Känner hur något kallt landar i min analöppning och hur en till kuk helt insmord i glidmedel pressar sig sakta in. Det gör så ont att David ber honom stanna upp med halva kuken inne i mig så att jag får en chans att vänja mig. Båda kukarna börjar sakta att åka ut ur mig för att sedan föras in igen. Känner mig helt slut med jätte kåt!! Kuken i min anal trycker på hårdare och hårdare tills han är helt inne och jag känner mig så full med två stora kukar i mig på samma gång! Killarna börjar ta mig fortare och fortare och jag kommer i yttligare 3 orgasmer innan jag känner 5 varma sprut i min anal. Det dröjer inte länge innan David också sprutar sin kuk tom djupt inne i mig! Faller ihop efter min sista orgasm och rullar av David. Han skedar mig tills jag somnar.

Morgonen efter känns allt som en dröm förutom den ömmande analen. Är väldigt nyfiken på vem det var som tog mig så skönt där bak, rullar runt i sängen så att jag har ryggen mot David och ser hans bästa vänn ligga och titta på mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: